2012. május 21., hétfő

3.Csak egy este


18-as tartalom!!



-Miket beszélsz Tomi?
-LA-ben lenne egy esti show.Night News.
-Amit a magyar lány vezet?
-Ti magyarok mind ismeritek egymást kint?-Ben értetlen képet vágott.
-Ne legyél buta Ben.Csak sokat hallottam róla.Ő kijött az államokba szerencsét próbálni.És bejött.
-Mert neked nem?
-A lényeg,hogy hivatalosak vagytok a következő showba.-Tomi vágott a szavba.
-Mindketten?
-Nem ,csak te..
-Mikor induljunk?
-A holnap délelőtti géppel mentek,estére ott is vagytok.-Tomitól kaptam egy hála puszit és utána le is lépett.
-Nos egy gyors városnézés szívem?
-Még mielőtt visszajön.-Az előszobába szaladtam és felkaptam a csizmám és a kabátom.Ben-t is mozgásra bírtam,bakancs és szövetkabát került rá.
-Anya elvihetem a kocsid?
-Vigyed.
Kiszaladtunk a szállingózó hóesésben a Peugeot-hoz és beültünk mielőtt megfagyunk.Kocsival fél óra alatt a belvárosban találtuk magunkat.Letettük a kocsit és gyalogos útra indultunk a Duna parton.Ben megfogta a kezem,így sétáltunk a sötétedő,téli városban.Néhány percre átlagos szerelmeseknek éreztem magunkat.De egy kedves és izgatott rajongó képe szerte foszlatta az idilt.
 -Hihetetlen,hogy itt látlak titeket.
-Én is nehezen hiszem el.Hírtelen ötlettől vezérelve jöttünk ki.-Magyaráztam miközben fagyos kézzel írtam alá a papirkáját.
-Örülsz,hogy itthon lehetsz?
-Nagyon hiányzott már kis hazám.Imádok itthon lenni,de a kinti lét sem rossz.
Még beszélgettünk egy kicsit majd tovább indultunk,Bennel.A Margit-hídról néztük a fagyos Dunát. Hátulról szorosan magához ölelt és a fülembe suttogott.
-Christin,te vagy a legjobb dolog ami valaha történt velem.
-Remélem sosem kell felébrednem.
Szembe fordultam vele és megcsókoltam.Soha nem akartam elszakadni tőle,de muszáj volt.Ránéztem az órámra és szomorúan konstatáltam,hogy indulnunk kéne haza.Olyan lassan sétáltunk amennyire csak tudtunk.Találkoztunk még két rajongóval.Haza felé már Ben vezetett,a régi sérülés a combomon hasogatott a hideg miatt.Anyáék már lefeküdtek mire mi haza értünk.Csendben levetkőztünk és bementünk a vendég szobába.
-Hogy van a lábad?
-Kiolvadt,már nem fáj.
Elém sétált,szenvedélyesen megcsókolt.Levette a pulóverem,rám nézett és elemésztő vágy égett barna szemeiben.Szorosan magához ölelt éreztem a tüzet abban ahogy hozzám ért.Levettem a pulcsit és a pólót róla.Végig simítottam izmos felsőtestén,ujjaim alatt megfeszültek a finoman megmunkált inak.Levettem a saját pólómat is és a melltartómat.Gyönyörködve  figyelte meztelen felsőtestem.Ben levette a nadrágját és a boxerét,majd rögtön  magához rántott és lekapta a farmerom és a vékony,finom anyagú csipke bugyit. Most még szenvedélyesebben csókolt,és birtoklón magához szorított.Keményen,meredező férfiassága a hasamnak nyomódott.Elemésztő tűz lobbant bennem.Az ágyra fektetett ,izmost teste felém tornyosúlt.Ajkai a nyakamra tapadtak,és egyetlen,gyors mozdulattal tövig hatolt.Alig bírtam vissza fojtani a kiáltásom.Ben mély hangon morgott és nyögött a nyakamba,ahogy egyre gyorsabban pumpált. Bele haraptam a számba mikor az élvezettől kiáltás tódult az ajkaimra.Csupán egy halk nyögés hagyta el szinte vérese harapott számat,Ben a nyakamba harapott saját csitítása képen.Remegtem a vágytól ,hogy még egyszer éljük át,ám ez is túl kockázatos volt anyámék mellett.Ben még adott néhány fárad,vágyakozó csókot,majd ő is belátta,hogy ma be kell érnünk ennyivel.
Jó reggelt nagyvilág!!
Ben karjaiba bújva merültem álomba.Mikor reggel nagy nehezen sikerült felkelnem,Ben még édesen aludt.Felvettem egy bugyit és Ben ingjét,és úgy másztam ki anyáékhoz.
-Te csak a lustaságot tanultad el amerikából?-Rég látott nagynéném ült az ebédlő asztalnál.
-Néni,de örülök,hogy látlak.
Azonnal a nyakába borultam,mikor elengedtem halk csoszogást halottunk.Ben egy alsógatyában,kócos hajjal bandukolt kifele.A nagynéném feltűnően végig stírölte majd mindentudó arckifejezéssel felém fordult.
-Valami gond van Néni?
-Semmi kedvesem.-Oda hajolt a fülemhez és a lehető leghalkabban suttogott,ráadásul németül mert azt itthon csak a Néni és én beszéltük.-Láttam ám a nyakad kedves,szép északátok lehetett.
A felismeréstől azonnal kipirultam.A Néni csak nevetett.
-Én befoglaltam a fürdőt.Ben addig kezdj el össze pakolni.-Riadtan néztem  a tükörbe a nyakamon egy hatalmas lila folt égtelenkedett.Tusolás után próbáltam eltüntetni alapozóval,valamennyire sikerült.Majd felveszek egy sálat.
Kijöttem,utánam Ben is rendbe szedte magát,letusolt és végre megfésülködött.A bőrönd indulásra készen állt.Még gyorsan meg reggeliztünk,fájó,rövid ,búcsút vettem a családomtól,majd apa kivitt minket a reptérre.Tomi várt minket az információnál.
-A jegyek drágáim.Én megyek.Akkor jöttök amikor akartok.A show-n legyél ott a többi a ti dolgot.És szívem tegyél egy kis alapozót a nyakadra,nagyon csúnya.Vagy csak ne vedd le a sálad.Jó utat tubicáim.
-Mindig ennyit fecseg?-Ben követte tekintetével Tomi-t a kijáratig.
-Álltalában.
-Nem tudom,hogy bírod elviselni.
-Nehezen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése