2012. május 31., csütörtök

4.Los Angeles


13 órás repülő út elé nézünk.Már fáradt vagyok ha csak rá gondolok.Kora estére érünk oda.A gépen ülve bágyadtan néztem ki a kifutó pályán futkosó emberekre.
-Mi a baj?
-Semmi.-Sóhajtottam.-Csak reméltem,hogy pihenhetünk egy kicsit anyáméknál.Ha már kiderült,hogy a True Blood hamarabb kezdődik és csak két hetem van pihenni.
-Nyugalom.Majd Los Angeles-be kipihened magad.-Nyomott egy puszit az arcomra és magához ölelt.
A gép felszállt és indulhat a 13 óra szenvedés egy helyben.Az út alatt Ben aludt és olvasott is.Kényelmesen elvolt.De én.Fészkelődtem,bambultam,kint voltam a mosdóban vagy 30-szor,aludtam,olvasni próbáltam de mind hiába.Nem tudtam lekötni magam,alig vártam hogy végre földet érjünk.A földet érést követően Ben friss volt,kipihent.Én pocsékul festettem.Éppen,hogy csak ledobtuk a bőröndjeinket a hotelba már szaladtunk is a stúdióba.Bent statiszták,kellékesek és szervezők hada ragadott el,elszakítva Ben-től.Egy öltözőbe tuszkoltak mutogatták a ruhákat és már tekergették is a hajam.Egy csodás fekete ruhát kaptam,hasonló árnyalatú tű sarkúval.A hajamat kiengedve hagyták és egy enyhe smink réteg is került rám,elrejtvén fáradtságom jeleit.Bejött egy Mr.Black nevezetű fickó.
-Miss Hunyadi velem beszélt a menedzsere.-Mosolyogva mért végig és még boldogabban konstatálta,hogy készen állok a show-ra.-Minden készen áll a fiúk bekísérik a kamerákhoz.
Ben a nézőtéren ült és kiszúrtam Joseph Morgan-t is.Nem tudom ő mit keres itt,de amint szabadulok innen kifaggatom.Egy fiatal hölgy termett mellettem.Elmagyarázta,hogy amikor a műsor vezető szolit azonnal jelenjek meg a színpadon.És már számoltak is vissza az operatőrök.
-Jó estét kívánok minden kedves nézőnek! A mai alkalommal Christina Hunyadi vagyis Hunyadi Kriszti, magyar származású színész nő a vendégem. Köszöntsék szeretettel! - a közönség elkezdett tapsolni és megjelentem a színpadon.Sara megölelt, aztán helyet foglaltunk. 
   - Christina nagyon csinos vagy! –Sara kedves,barátságos hangon beszélt velem.
   - Köszönöm! Te se panaszkodhatsz - mosolyodtam el.
   - Mondd, miért lettél színész nő?
   - Az élet és a szerencse eme furcsa összjátékának és Ben-nek köszönhetően – mondtam és meghatódtam a gondolattól. - És lélekben mindenki szeretne színész nő lenni.
   - Ez igaz. Mesélj a Ben-nel való kapcsolatodról! Hogyan ismerkedtetek meg?
   - Ez is a szerencsés véletlenekhez tartozik. A vonat baleset után történt. A kórházban éppen, hogy csak magamhoz tértem máris Ben nézett rám. A mai napig nem tudom mit keresett egy magyar kórházban.
   - Isteni sugallat! Szerencsés vagy, hogy túl élted a balesetet és egy olyan férfit tudhatsz magad mellet, mint Ben Barnes.
   - Igen, minden nap hálát adok a dologért. –Félre néztem és Őt kerestem a nézők hada között.
   - Milyen volt a Vámpír naplókban szerepelni?
   - Hatalmas élmény volt Ian-nel, Niná-val és a többiek forgatni. Nehéz volt nem tagadnom, de segítettek az újdonsült kollégáim.
   - Mely sorozatok vannak még tervben, ahol feltűnhetsz?
   - Már szerződéseim vannak a True Blood-ba és a Gyilkos Elmékbe. A True Blood 2-3 hét múlva kezdődik. És kisebb epizód szerepek is lehetnek még itt-ott.
   - Mik a terveid a jövőre nézve? Férj? Család alapítás? –Selytelmes mosoly játszott Sara ajkain.
   - Egyenlőre nem tudom. Talán túl élni  a rengetek munkát?-Nevettem fel.- De későbbiekben jó lenne férj és gyerekek.-Sóhajtottam és kicsit félve kezdtem be e a következő mondatba.- Elárulhatom, hogy Ben-nel gondolkozunk a házasságon.
 -Gratulálok,már ha valóban lesz itt valami.De ha már itt tartunk akkor a szülőkkel hogyan tartod a kapcsolatot vagy  a Magyarországon élő rokonokkal?
   - Nagyon nehezen - mondtam szomorúan. - Ritkán jutok haza és nem sokára még ritkábban lehetek majd otthon. Nagyon hiányzik kint a családom. Sajnos Ben is sokat forgat és  kevesebbet van velem.
   - Ez nagyon rossz. Átérzem a helyzeted. Legrosszabb a szülő hazádtól távol lenni.
   - Igen!
   - Ha nem színész nő lennél, akkor mi?
   - Huhú, szívem szerint nyugdíjas, bár otthon már az se.-Mindketten nevettünk.-Viccet félre téve ha minden jól ment volna akkor kémikus.
-Felrobbantottad volna a kollégákat mi?-Kérdezte nevetve Sara.-Egyébként hogyan viseled el a hirtelen jött népszerűséget? Hiszen az utóbbi 2 évben bekerültél az 50 legnépszerűbb színész nő közé.
   - Mindig meglepetést okoz a rajongók hada, vagy a rólam megjelent cikkek. Az egyik barátnőm vezeti a legnépszerűbb rajongói oldalamat. Rajta keresztül szoktam segíteni a rajongóimnak kapcsolatot létesíteni.
-Kevés ilyen híresség van aki segítene a rajongóknak.Egyébiránt itt az USA-ban vannak barátaid?
   - A Vámpírnaplókból vannak jócskán. Főleg Ian, Joseph és Daniel. Na meg a drága Nina.
   - Igen, Joseph egy hete volt a vendégem. Volt alkalmam közelebbről is megismerni – Látszott,hogy kicsit elpirul Sara.Vajon ezért van itt Joseph?
   - Joseph megnyerő személyiség. Nem csodálom, hogy sikoltozó lányok rohangálnak utána.
   - Hogyan boldogultál idegen országokban?
   - Látom gyorsan ejtettük a Joseph témát.-Már fáj a hasam a sok nevetértől.- De a kérdésedre válaszolva, nehezen. Eleinte borzalmasan nehéz volt. Alig mertem megszólalni és nehezen értettem a rendező utasításait.És kényelmetlenséget okozott a sebhely a lábamon. De kénytelen voltam mihamarabb belerázódni.
-Várj,sebhely?
-Igen,a baleset után egy elég hosszú sebhely maradt a jobb combomon.Sajnos nem jelenhetek meg akármilyen ruhában,így nehéz dolguk van a kelléleseknek.
-Értelek,nagy trauma lehetett ez neked,hogyan lettél túl rajta?
-Nem igen szeretek erről beszélni és most sem szeretnék.
   - Megértelek,hát akkor szeretnék további sok sikert kívánni a filmes karrieredhez. Remélem még látjuk egymást.
   - Köszönöm, egy élmény volt itt és én is remélem, hogy találkozunk még.
   - A következő alkalommal a Teen Wolf szereplői lesznek a vendégeim. A Night News-t láthatták. Sara Kelemen voltam, viszontlátásra!
Kimentem az öltözőbe ,átöltöztem és megvártam Ben-t is.Mikor megérkezett kiléptünk a folyosóra ahol is Joseph-et láttam beosonni Sara Kelemen öltözőjébe.Gyorsan utánuk mentem,bekopogtam és benéztem.
-Jöttök velem és Ben-nel vacsizni?
Egymásra néztek de azért igennel feleltek.Egy elegáns étteremben ültünk.Hihetetlen mennyire hasonlítunk egymásra Sara-val.Csupán 3 nappal idősebb nálam és Budapesti akár csak én.A fiúk pedig Londoniak,de Joseph azért néhány hónappal veri Ben-t.Rengeteget beszélgettünk magyarúl,míg úgy éreztem találtam egy csipetnyi otthont a hatalmas és idegen Amerikában. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése