2012. május 16., szerda

2.Már hiányoztál

Ami kékkel van az magyarul zajlik!!!!!!!


Reggel anya csodás rántottájának illatára keltem.
-Gyere drágám egyél te is.
-Tulajdon képen nem is vagyok éhes.-Felnéztem az órára és riadtan konstatáltam,hogy 11 óra.-Anya miért nem keltettél fel?
-Olyan későn értél haza,fáradtnak tűntél,gondoltam hagylak aludni.
-Anya Ben gépen 2-re érkezik a Liszt Ferenc reptérre.El kell kezdenem készülődni ha oda akarok érni.
-Mennyi innen az út?-Anyáék a főváros melletti kisváros végében bújtak meg.Nagyon messze mindentől.
-Úgy háromnegyed óra kocsival.
-Akkor készülődj,és ugorj még be nagyidékhoz.
-Okés.
Próbáltam minél gyorsabban össze kapni magam.Délre kész is voltam.Már épp indulni akartam mikor Tomi a menedzserem beállított.
-De jó,hogy itt vagy még édesem.Mit szólnál egy filmhez?
-Miket beszélsz Tomi?
-Tegnap este egy rendezővel randiztam.Beszélgettünk és szóba kerültél,azt mondta a következő filmjébe te kellesz neki.
-Este lefeküdtél a fickóval Tomi?
-Igen,de mit számít ez?Filmben is szerepelhetsz.
-Mi?Én nem vagyok film csillag.Azt Ben-re hagyom.Ne haragudj édesem,de én elvagyok a sorozatokkal is.De rendes vagy.
-Kérsz egy kávét Tomikám?
-Igen Marika.Gábor itthon van?
-Nem,el ment dolgozni,péntek van.Kriszti neked nem kellene menned?
-Jaj dehogynem.Tomi miattad nem tudok beugrani a nagyihoz.

Kocsiba pattantam és már száguldottam is a reptérre.Három éve szinte pont ugyan így szaladtam Ben gépe elé,hogy viszont láthassam.Azóta sok minden változott.Már a nyilvánosság is tudja,hogy együtt vagyunk és én magam is híres lettem.


Ben Barnes
A reptéren fél órát vártam míg leszállt a gép.Hatalmas tömeg hömpölygött kifelé,nagy nehezen észrevettem Őt.Emberek között szlalomozva futottam hozzá.A nyakába ugrottam,szorosan átöleltem és megcsókoltam.
-Annyira hiányoztál Ben!
-Te is nekem angyalom.-Angol akcentusú hangja édesen búgott a fülembe.
-Gyere ,anya biztos finom ebéddel vár minket.
-Hát remélem is mert majd éhen halok.
Összeszedte a bőröndjeit majd elindultunk a parkolóba.Átkarolta a derekamat én pedig az övét.Éppen,hogy csak kiértünk az épületből rajongó lányok hada vett körbe minket,a téli hideg ellenére is.Mikor Ben rájuk mosolygott az egyik felsikoltott.
-Miben segíthetünk lányok?-Kérdeztem barátságosan.
-Szeretnénk egy közös fotót veletek.-A lány dadogta az angol szavakat,pedig azért kezdtem magyarul,hogy segítsek rajtuk.
-Rendben.
Szépen sorjában mindenki oda állt közénk míg a többi lefotózott minket.Egy 17 éves lány volt az utolsó a sorban.
 -Én csak Bennel szeretnék ha nem baj?
-Nem persze.-Ahogy Ben köré fonta magát,enyhe féltékenységgel töltött el.De hát ez van ha hírességgel jár az ember.-Hát viszlát lányok.
-Várjatok.Lesztek még valahol Budapesten?-AZ előbbi fotózkodó csaj kérdezte,miközben még jobban kidomborította a melleit.
-Valószínüleg bemegyünk majd várost nézni.Még nem tudjuk pontosan hova.-Válaszoltam neki Ben helyett.
-Szívem nem indulhatnánk?Komolyan farkas éhes vagyok,mond,hogy te is főztél valamit.
-Még szép.Csinálok neked palacsintát.
-Hmm máris korog a gyomrom.Hölgyeim örültem a találkozásnak és bocsássanak meg,talán majd a városnézésünk alatt találkozunk.
-Ha kell idegenvezető csak szólj.-Egyre jobban idegesít ez a csaj.Pedig én kedvelem a rajongóinkat.
-Már van,itt jön mellettem.-Adott egy puszit az arcomra és elindultunk a kocsi felé.
Az út hazáig rövidebb volt mint mikor jöttem.Anya egy hatalmas öleléssel fogadta Ben-t.
-Hol van Mr.Hunyadi?-Érdeklődött Ben.
-Még dolgozik,de hamarosan itthon lesz.Készűlj fel egy alapos kikérdezésre,hogy miért nem vetted még el Krisztit.
-WOW anya mióta tudsz így angolul?
-Miután elmentél ki forgatni,nekiláttam megtanulni.
-Ügyes Mrs.Hunyadi.
-Na gyertek enni gyerekek.
Ben azonnal az asztal mellett termett.Nem éhes a lelkem.Egy bőséges ebéd után,és minek után megcsináltam a palacsintát,bementünk kipakolni Bennel.Apa valamikor oda jött mellénk és kihívott minket.
-Nos Ben örülök,hogy viszont látlak.Viszont a lányom kezén nincs eljegyzési gyűrű.Miért?
-Nos kedves Mr.Hunyadi azért nincs a lánya kezén gyűrű mert nem kértem meg a kezét.
-Mi lenne ha ezt abba hagynád apa?Nem azért vagyunk itt,hogy vitatkozz velünk.
Ekkor szerencsére a kapucsengő zavart meg minket.
-Tomi már megint?Most mi történt?
-Most szabad vagy ugye?
-Nem,Bennel vagyok itthon.
-Mit szólnátok egy téli nyaraláshoz?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése