2012. május 13., vasárnap

1.Végre itthon


Ami kékkel van az magyarul zajlik.!!!

Christin
Három év után először  készít velem interjút magyar műsor.Még soha nem adtam interjút magyarúl.Ez is egy kihívás lesz.
-Köszönöm,hogy elfogadta a meghívást Christin.-Egy kedves fiatal riporter nő ült velem szemben.
-Jobban örülnék ha Krisztinek szólítana.
-Rendben,nos Kriszti még nem mesélte el senkinek hogyan került be a kamerák elé.Elmesélné nekünk?
-Persze.16 voltam mikor vonat balesetet szenvedtem itthon.Az orvosok szerint maradandó sérülést szereztem a jobb combomon.
-Ekkor ismerkedtél meg a barátoddal Ben Barnessel igaz?
-Igen,ő tartotta bennem a lelket a fizikoterápián.És ő intézte el nekem az első szerepem is.
-Igen,a vámpírnaplók évadzáró epizódja.Milyen volt először forgatni?
-Életem legnagyobb élménye volt.Ráadásul a vámpírnaplókban amit amúgy is szerettem.Ugyan csak 5 percet szerepeltem mégis már az adásba kerülést követő napokban záporoztak a telefonok.Még azon a héten lett egy menedzserem. És már állás ajánlatok hada várt mikor Tomi eljött hozzám.
-Melyiken lepődtél meg a legjobban?
-Igazándiból mindegyik nagy meglepetést okozott nekem.Főleg mikor egy több évados szerződést kaptam a vámpírnaplóktól.De hamar lecsaptak rám a True Blood,illetve a Gyilkos Elmék írói és producerei is.Bár utóbbiakban csak ősztől kezdek.
-De ha jól tudom láthattunk kisebb epizód szereplőként is.
-Igen egy gyilkost alakítottam a Miami Helyszínelőknél és egy „lényt” a Grimm-ben.
-Hamar sztárrá nőttél epizód szereplőből.Minden magyar büszke arra,hogy te kint reklámozol minket.Mit szoktak mondani mikor közlöd,hogy magyar vagy?
-Álltalában végig mérnek és kérik,hogy mondjak valamit magyarul.-Nevettem.
-Mit szoktál mondani?
-„hálás vagyok”
-Mély bölcsesség  Krisztitől.-A beszélgetést sokáig nem tudtam követni csak válaszolgattam a feltett kérdésekre.-Engedj meg még egy kérdéset.Most itthon maradsz vagy már mész is vissza Amerikába?
-Úgy terveztem ezt a hónapot itthon töltöm.Néhány nap múlva érkezik Ben is,végre "nyaralok" egy kicsit.
-Hát köszönöm szépen,azt hiszem mindenki nevében mondhatom,hogy hálásak vagyunk amiért ennyi mindent elárultál nekünk.És sok sikert a rajongóknak a Christin vadászathoz.
Alig vártam,hogy elszabadulhassak.A stúdió előtt rajongók hada várt.Nem tudom felfogni,hogy ekkora sztár vagyok.Mindenkire kedvesen mosolyogtam,adtam autógrammot és fotózkodtam is sokakkal.
-Christin,láthatunk még itthon valamikor?Mi lesz a programod?-Egy lelkes rajongó faggatózott mellettem.
-Elősször pihenek egy kicsit.Majd kitaláljuk Bennel mi legyen.
Szomorúan bólogattak ,majd szép lassan feloszlott a tömeg.Végre elindulhattam haza,anyáékhoz.Ha nagy ritkán haza tudok jönni mindig anyáéknál lakok.Én vagyok az egyetlen gyerekük,a család fekete bárányából lett kedvenc.Nem vágytam rá,csak a nyakamba szakadt.
-Kriszti,csak,hogy itthon vagy!Hiányoztál ám.-Anya túláradó szertetel fogadott.
-Te is nekem,meg apa is.
-Reméltem is.Gyere be és lássunk hozzá a vacsorához,mert apád éhen akar halni.
Jót nevettünk rajta,hiányzott már a családi hangulat.Behívtam a kutyám is Dimitrij-t.Ő volt a legközelebbi társam a sok utazás miatt.Csak ő tudott mindenhova velem jönni.
-A kedvenceidet csináltam.
És tényleg.Egy jó kis húsleves,cigánypecsenye és madártej.Imádom anya főztjét.
-Ó anya ez isteni.Ilyen nincs ám oda kint.
-Örülök,hogy ízlik.Ben mikor érkezik?
-Hát elméletileg holnap délután.
-Mikor láttad őt utoljára?-Anya mindenbe bele lát.Még a szerelmi életembe is.
-Két hete.Nagyon hiányzik.
-Elhiszem kicsim.
-Mond csak készül leánykérésre a drága Ben?-Apa persze egyből a lényegre tér.
-Tudtommal még nem.
-De már 30 éves.
-És?Én még csak 20 vagyok.
-Fejezzétek már be.Majd elveszi Krisztit ha itt az ideje.-Anya rendesen kiosztja apát,mint mindig.
-Én fáradt vagyok,most elmennék aludni ha nem baj.
-Nem drágám,menj csak.

Felálltam a vacsora asztaltól.Letusoltam,fogat mostam és bebújtam a puha ágyba,mellém feküdt Dimitrij és mély álomba merültem.

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok
    Úgy néz ki te minden stílusban jókat alkotsz.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen,igyekszek.És bár mi meglepő valahol akad egy gyilkosról szóló is..;)

    VálaszTörlés