2012. június 3., vasárnap

5.Már csak egy hét

Reggel Ben simogatására ébredtem.Kinyitottam a szemem és megsimogattam selymes arcát,mélyet szippantottam friss eső illatából.
-Szia.-Köszönt halkan.
-Szia.
-Ideje lenne felkened.
-Nem.-A fejemre húztam a takarót.
-Szívem,gyere le reggelizni.Utána rengetek programot szerveztem mára.
-Csak még 5 percet.
-Mindig ezt mondod.Kelj fel!
Nagy nehezen talpra állított.Durcásan felvettem egy rövid nadrágot és egy fehér pólót.Megfésülködtem,belebújtam egy papucsba és elindultunk lefelé.Az étterem dugig volt emberekkel.Leültünk egy asztalhoz és vártuk míg elül a tömeg a svédasztalnál.Percekbe is beletelt mire oda tudtunk menni,Ben már dohogott a sorok miatt.Ujjongva rohant  a pulthoz.Én a tegnapi vacsora után csak egy joghurtot tudtam magamba tuszkolni.Már végeztem a reggelimmel mire Ben vissza ért a megrakott táljával.


Tükör tojás,sonka,kolbász,pirítós és ki tudja még mi minden volt azon a tányéron.Eleinte mosolyogva néztem ahogy eszik.Aztán unalmasan.Végűl elszörnyedve,hogy még mindig van kaja a tányéron és még bírja gyomorral.
-Esteleg palacsintát még hozzá?-Viccelődtem.
-Találtál?-Majdnem rám borította a tányérját lelkesedésében.
-Nem csak vicceltem.Hogy tudsz ennyit enni?
-Nekem nagyobb testet kell mozgatnom mint neked.
Ábrándozva figyeltem a pólóba bújtatott izmait.-El fogsz hízni.-Nyögtem ki végül.
Ben nevetve ette tovább kiadós reggelijét.
-Filmet forgatni keményebb meló mint sorozatot.Nem lesz itt probléma.
Fél órával később befejezte és vissza mentünk a szobánkba.Magamhoz vettem a kistáskám és egy napszemüveget.Ben felkapta a fényképező gépét és útnak indultunk.A szálloda előtt fogtunk egy taxit és levitettük magunkat a partra.
Nem tudtam ellen állni a sós víznek.Levettem a papucsom és begyalogoltam bokáig.Ben engem fotózott. Fogtam magam és lefröcsköltem  vízzel.Fogta lerakta a gépét a táskám és papucsom mellé,majd beszaladt a vízbe engem feldöntve.Nevetve csobbantunk a hűvös vízbe.Órákon át játszottunk a vízben,majd kiültünk a partra száradni.Rajongók hada árasztott el minket.Kattogtak a gépek,mi nem győztük aláírni az elénk tolt papírokat,közben pedig felmosolyogni egy-egy közös kép erejéig.Órákon át álldogáltunk ott mire feladtuk és közöltük,hogy mennünk kell.Egy egész napot töltöttünk a parton semmit sem csinálva.A szállodába vissza érve már lemenőben volt a nap.
-Közös fürdő?
-Hmm benne vagyok.
Ben megengedte a forró vizet a hatalmas kádba.Levettem a még nyirkos ruháimat és kiteregettem őket.Ben ugyan így tett majd bezárta a szoba ajtót.A fürdőből gőz áramlott kifele,beszaladtam elzárni a csapot.Elkezdtem levenni a melltartóm,mikor segítségem érkezett.A nyakamat csókolgatva szedte le rólam a felesleges textil darabokat és fordított maga felé Ben.Rajta már semmi sem volt,bemásztunk a kádba.Én egyenesen Ben ölébe ültem.Órákon át voltunk a vízben egymás társaságát élvezve.Nem tudom mennyi idő volt mikor ágyba tuszkoltuk magunkat.Valamikor hajnal tájt sikítva ébredtem egy rémálomból.Ben felült és szó nélkül átölelt.Keserves zokogásban törtem ki.
-Már csak egy hét,igaz?-Alig halottam Ben kérdését.
-Igen.
-Mit álmodtál?
-A vonat felborult,valaki felsikoltott.Pár pillanatnyi sötétség.Majd vér fémes szagát hozza a dermesztő szél.A törött üvegen át hó hűti a sebet az arcomon.Feltápászkodtam,de mindenki halott volt.És senki nem jött megmenteni.
-Semmi baj.Én itt vagyok és megvédelek.-Szorosan magához ölelt és vissza döntött az ágyba.Ben hamar elaludt de én még órákig bámultam a plafont.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése