2012. június 6., szerda

6.Utoljára LA-ben



Most reggel nem keltett fel Ben.Mikor felébredtem a helyén csak egy üzenet várt
„Drágám!
Lent reggelizek,igyekszek minél előbb felérni,hozok neked is valami harapni valót.Addig döntsd el,hogy London vagy Budapest legyen az úti célunk.”
Mire elolvastam már meg is érkezett Ben.Egy hatalmas tányér müzlit hozott fel nekem.
-Imádlak.-Azonnal a reggeli habzsolásába kezdtem.
-Tudom.Nos hova menjünk?
-Nem tudom.Mikor voltál utoljára otthon?
-Fogalmam sincs,nagyon régen.
-Akkor London.
-Biztos vagy benne?
Ben szülei pszichológusok,ami soha nem jó ha én ott vagyok.Mindig össze ugrasztanak minket és duzzogva megyünk el Londonból.De a három év alatt még nem sikerült nekik tökéletesen.De az öccse imád engem.De ennek ellenére sem töltünk sokat a szülői házban,hanem Ben lakásán szoktunk időzni.London szép hely,de már sokszor láttam,ahogy Budapestet is.
-Még egy napi program mielőtt indulunk?
-Rendben.Mit szeretnél?-Kérdeztem Ben-től befejezve a reggelim.
-Esetleg az itt időző kollégáddal és barátnőjével tölthetnénk a napot.
-Joseph és Sara.-Fejeztem be a mondatát.-Benne vagyok,ha épp nincs más dolguk Sara-éknak.Fel is hívom.
Ám ekkor megcsörrent a telefonom.Tomi keresett,elszántan.
-Mit szeretnél édesem?
-Gondoltam szólok ,hogy 5 nap és folytatódik a Vámpírnaplók.Nem mellesleg pedig 10 nap múlva Louisiana-ba várnak egy party-ra.És utána indul is a True Blood forgatás.
-Ez fantasztikus.Édesem,miért szervezed ilyen sűrűre a programom?
-Még nem a legjobb.A film amit próbáltam elmesélni…
-Mondtam ,hogy nem kell.
-Végig hallgatnál?-Tomi ingerült volt ami nem jellemző rá.-A film a Vámpírakadémia.Tied lenne Rose Hatthaway szerepe.És nem mellesleg úgy tudom Ben kapta Dimitrij Belikov szerepét.Szerelmes párt játszanátok.
-Miért nem mondtad,hogy a VA?Imádtam azt a könyv sorozatot.Elválalom.
-Tudtam,hogy így lesz.
-Elhozod nekem Londonba Dimitrij-t?
-Kit?
-A kutyámat.Otthon hagytam ,hogy ne kelljen annyit utaznia kis ládikában,de már nem megyek haza.
-Ja persze.Add meg a címet.
Lediktáltam neki Ben címét.Majd  letettem,de már írtam is be Joseph számát.
-Igen?
-Szia Joseph.Gondoltam megkérdem nincs-e kedvetek Sara-val,velünk tölteni a napot?
-Sara délelőtt elfoglalt.De délután lehet róla szó.De csak mert olyan szépen kéred.
-Tudom.
Megbeszéltük a részleteket,majd Ben-nel vissza bújtunk az ágyba lustálkodni.Mikor felkeltünk,gyorsan össze pakoltuk a cuccainkat.Kibattyogtunk a reptérre és lefoglaltuk a holnapi jegyeinket.Kézen fogva sétáltunk vissza a találka helyre,ahol Joseph-ék már vártak minekt.
Joseph ujjongva borult a nyakamba. 
-Képzeld Sara is sorozat sztár lesz!-Mesélte Joseph szinte ugrálva az örömtől.
-Ez komoly?Gratulálok.Látod Ben már csak neked kellene egy jó kis sorozat.
-Persze.Én leszek majd a rossz és csúnya vámpír vadász.Jó lesz?-Mindannyian nevetésben törünk ki.
-És meddig élvezhetjük felhőtlenül a táraságod Atlantában?-Joseph is jól tudja elég felkapott lettem mostanában.
-Csak egy hétig.Utána irány Louisiana.
-Unatkozol mi?
-Nem éppen.
Késő este volt mire felértünk a szállásunkra.Holnap reggel indulás Londonba.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése