2012. július 22., vasárnap

12.Az első éjszaka egyedül,vagy mégsem?

Ami kékkel van az magyarul zajlik.18-as tartalom!!!!!



Dimitrijt megsétáltattam,de kerűltem a rajongókat.Nem volt kedvem hozzájuk,ma este semmi képp.Fent a szobámban felvettem egy farmer miniszoknyát,egy kivágott fekete,csipkés felsőt és egy tűsarkú,fekete szandált,és magamhoz vettem a táskám.Feketes szemhély festék és enyhe rózsaszínes rúzs került rám.Tíz óra is elmúlt mire leértem a bárba.A pulthoz ültem és kértem magamnak egy tequilát.,majd egy martinit.Szomorkásan néztem a poharam és játszottam az olajbogyóval mikor valaki a mellettem lévő székre huppant.

-Egy Bloody Mary-t.-Riadtan kaptam oldalra a fejem.-Helo kislány.
-Már itt sincs nyugtom tőled Alex?
-Zavar a társaság?
-Hát ma nagyon.Az egyetlen társ akit ma szeretnék az az alkohol.
-Ugyan,csak az ökör iszik magába.
-Meg a bánatos szinglik,akik a világ másik végén vannak,mint ahol kéne lenniük.
-Inkább lennél Magyarországon?
-Ott vannak a barátaim,a családom,a múltam.
-Itt is vannak barátaid,de ami fontosabb itt van a jövőd.
Megittam a piám és kértem egy vodka narancsot.Hatalmas adagot kaptam,amit szinte azonnal megittam.Szédelegve ültem a bárszéken,Alex mellettem mosolygott.Lehajtotta az italát,fizetett és mellém állt.
-Eleget ittál mára.Felkísérlek.
-Ne te döntsd el,hogy mikor elég nekem.Felnőtt nő vagyok.-Elkapott a karomnál fogva és felrántott a székből.Dülöngélve álltam meg a tű sarkaimon.Alex átkarolt és felkísért a szobámhoz.Az ajtóm előtt keresgéltem a kulcsom,de sehogy sem találtam.A dolgot feladva Alexnek adtam a táskám.Próbáltam eljutni a falhoz,de csak az esetlenkedés ment.Alex elkapott és átölelt.Belenéztem a kék szemeibe és hírtelen megcsókoltam.Riadtan hőköltem hátra.El sem hiszem,hogy ezt tettem.Ám most Alex csókolt meg.A kulcs fordult a zárban egymásba gabalyodva mentünk be a szobámba.Dimitrij riadtan rohant be a fürdőbe míg mi próbáltuk becsukni az ajtót.Felkapott az ölébe és a falnak nyomott.Levette a pólóm,majd az övé is lekerűlt.Valahogy az ágyamba kerültünk.Fel térdeltünk az ágyon és leszedtem Alex farmerját.Nem viselt alatta semmit.Férfiassága követelőzően ágaskodott.Lekerűlt rólam a szoknya és a maradék fehérnemű.Hosszú ujjai a lábaim között kalandozott édes érzést hozva magával.A gyönyör hulláma magával ragadott,Alex elégetetten mosolygott.Felém tornyosult,egy hírtelen és gyors mozdulattal belém hatolt.Akaratlanul is felsikoltottam. Alex gyors tempóra kapcsolt amitől mindketten hamar a csúcsra jutottunk.
Reggel kopogásra és dörömbölésre ébredtem.Alex még mindig mellettem aludt.Fél karjával átölelve engem.
-Christin,szívem kérlek engedj be.-Tomi kiabált kintről riadtan.
-Alszom.-Válaszoltam fásult hangon.
-Kérlek,gyere ki,aggódom érted a tegnapiak miatt.Angyalom.
-Nem akarok a tegnapiakról beszélni.Majd később beszélünk.
Tovább dörömbölt az ajtón amire már Alex is felébredt.Értetlenűl nézett rám amiért kikászálódok az ágyból és magamra kapom az ingét.Oda szaladtam az ajtóhoz és hírtelen mozdulattal kitártam.
-Mi az ami miatt ennyire kellek neked?-Félre billentette a fejét Tomi és úgy mért végig.
-Ez kinek az inge?Ugye nem Ben-é.-A tekintete a mögöttem megjelenő hatalmas,félmeztelen férfire tévedt.-Alexander?
-Ön bizonyára Tom,Christin menedzsere.-Tomi csak bólintott.Majd a felismeréstől elpirult és valami elnézés félét hadart,majd eltűnt a folyosón.
Becsuktam az ajtót és Alexre néztem
-A tegnap estével kapcsolatban..én sajnálom..
-Én nem.Igazán kedvellek téged,a találkozásunk óta szeretnék veled lenni.És szeretném ezt folytatni.-Elakadt a szavam.Alig két napja ismerem Alexet,de már velem akar lenni.-Ha te nem akkor mond meg kérlek.
-Nem,illetve de,akarom.Csak olyan furcsa,két napja ismerjük egymást és nem hittem hogy valaha úgy nézel majd rám mint barátnődre.
-De miért?Hisz gyönyörű vagy.
-A kezdetektől nézem a sorozatot és mindig Eric volt a kedvencem.De nem csak ő hanem te is.A lelkem eladtam volna azért,hogy találkozzak veled,de aztán elkezdtem forgatni.-Alex csak mosolygott rajtam.Átöltelt és megcsókolt.
-Biztosíthatlak róla,hogy most te vagy a mindenem Christin.
-Akkor közös reggeli?
-Ha vissza kapom az ingem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése