2012. augusztus 31., péntek

17.Botrány

Igen jóval korábbra ígértem,sajnálom míg megtaláltam a képet ami ebben a fejezetben van sok időmet elvitte.Nem mentegetőzni akarok.De most végre ittvan és kárpótlásúl kaptok majd előzetest a kövi fejezetből.Jó olvasást^.^

Vissza indultam a lakásra,mikor megtaláltak a riporterek.-Mondja Miss.Hunyadi nem érzi magát gyereknek  Mr.Skarsgard mellet?-Csak mentem tovább rá sem néztem a fiatal nőre.A lakásig követtek kérdésekkel bombázva.Csak a kapuban intéztem hozzájuk egyetlen mondatot.
-Kérem,fáradt vagyok az idő eltolódástól.
Beérve felhívtam Alex-et.
-Szívem hallottad a dolgot?
-Minden honnan ez folyik.Egyszerűen nem tudok ellapozni mellette.Ma a forgatástól haza fele is megrohamoztak.
-Szegény Tomi nem tudja hogyan hárítsa el őket.
-Máris nagyon hiányzol.-A hangja gyengéd volt és érződött rajta,hogy teljesen komolyan gondolja.
-Te is nekem.Nina már nyaggatott,hogy meg akar ismerni.-Jót nevetett.
-Ezen ne múljék,ha lesz időm átrepülök és megismerhet.Sajnálom szívem de mennem kell,hajnalban kezdünk.
-Semmi baj,mi is.
Néhány óránál nem tudtam többet aludni.Össze kaptam magam és Dimitrijjel kimentünk a forgatásra.Mindenki örült,hogy láthat és persze aggódtak a boka sérülésem miatt.
-Tanulság,hogy ne tántorogj magas sarkúban,hatalmas tömeggel mögötted.-Joseph riadtan ölelt meg.
-Annyira hülye vagy.
-Indulás öltözni.-Julie jelent meg mögöttünk mint szigorú anya.
Felkerült a farmer,póló,bőrkabát és csizma.Kivasalták a hajam,felkenték a sminkem és oda adták a szöveg könyvem.Megtanultam és kimentem a forgatásra.Egy olyan jelenetet vettünk fel ahol Kaus kerítés darabokat hajigál Damon-ékra.És persze hol kell éppen lennem,hát a célpontok között.
Az asztal alatt bujkáltunk.
-Itt nem lesz jó,ezt ugye tudod?-Rivaltam Damon-re.
-Igen,de mit szeretnél?Ide nem tud bejönni míg Elena be nem hívja.Talán kimennél leállítani?
-Attól,hogy első vagyok még nem áll szándékomban Klaus keze által meghalni!
-Nehogy már te is félsz tőle.
-Damon,legyél te legény a gáton és mutasd meg mit tudsz.
-Nem szóltam semmit.
-Én  is így gondoltam.-Egy kerítés léc fúródott az asztalba pont a vállam mellé.-Szerintem váltsunk fedezéket.
-Egyet értek.-Hangzott mindenki válasza.
Klaus megjelent egy újsággal és egy öngyújtóval.
-Csak nem akarod ránk gyújtani a házat!-Kiabáltam ki neki.
-De,drága Mia.Hacsak ki nem jöttök.-Egymásra néztünk és bólintottunk.
Damon felállt és elakart indulni kifelé ,de én megelőztem.
-Én veled megyek.
-Mit művelsz?Nem ezt beszéltük meg!!
 
-És ennyi!Jól van srácok ez tökéletes volt.Ebéd szünet.
-Máris ennyi lenne az idő?-Kérdeztem Joseph-et.
-Nagyon úgy fest.Velem ebédelsz?
-Mindenképp.
Együtt elsétáltunk a konyha részre és kértünk sült húst meg krumplit.Ez egy olyan amerikai kaja amitől nem leszek rosszul.Sajnos nem mindet bírom megenni.Már a vége felé jártunk mikor megjelent kedvenc Melindánk és fotózott minket.Joseph-el átöleltük egymást és adtam egy puszit az arcára,így kapott le minket a kis fényképező gép.
-Menjünk vissza forgatni.-Javasolta Joseph.
-Nekem még telefonálnom kell előtte.És szerintem Sara is örülne ha felhívnád.
-Van benne valami.-Mosolyogva váltunk el.
Az öltözőmbe rohantam a telefonom ért.Már hívtam kis a drága Tomimat.
-Szia neked nem kellene forgatnod?
-Én is szeretlek.Ebéd szünetem van.Van már bármi változás a dolog ügyében?
-Semmi.Beszélned kell Alexszel,hogy mikor tudtok közösen interjút adni.
-Én maximum két hét múlva.
-Nem szívem mert akkor fotózásod lesz.3 Hét múlva lenne rá időd de azt nem tudom,hogy Alexnek mikor.
-Nem tudom hívd fel!Én most nem tudom mert vissza kel mennem forgatni.
-Jólvan beszélek vele.
-Köszönöm és szia.-Letettem a telefont és szaladtam vissza forgatni.
Este mikor elszabadultunk és Dimitrijjel haza indultunk,a riporterek megint ott vártak minket.
-Miss Hunyadi már nem elégszik meg csak Mr. Skarsgarddal?Valóban kivetette hálóját Mr.Morgenre is?
-Miket beszél?Joseph és én csak barátok vagyunk semmi több.Neki is van barátnője nekem is van barátom.Nagyon kérem legalább Joseph kapcsolatát ne tegyék tönkre.
Otthon Tomi keresett elkeseredetten.
-Mi a pokol történt veled forgatáson?Mi az a kép Joseph-el?
-Csak egy baráti ölelés.
-Alex teljesen ki volt borulva mikor beszéltem vele,arról nem is beszélve hogy szerinted Sara mennyire fog kiakadni rád?
-Sara nagyon jól tudja,hogy soha nem kezdenék ki Joseph-el.
-Biztos vagy te ebben?
-Igen!
****
Másnap Joseph aggódva talált meg.
-Sara nagyon kiborúlt ránk.Azt hiszi van köztünk valami.
-De hát nem mondtad neki,hogy semmi sincs?
-Dehogynem mondtam.És szerinted hallgatott rám?És Alex?
-Nem beszéltem vele.Esti forgatáson volt mikor haza értem.De három nap és irány vissza hozzá.
-Nekem is el kéne mennem Sarahoz.
-Te az utolsó részekben nem is szerepelsz.Simán elmehetsz egy-két héttel elöbb.
-De most kéne meglátogatnom.
-Beszél Julie-val.Csak elenged egy hétre.
-Remélem.
Mind a ketten sokat hibáztunk az nap,sőt azon a héten.Eygszer sem tudtam beszélni Alexszel.Vagy csak a hangpostával tudtam beszélni,vagy felvette,de csak annyit mondott „forgatok,mennem kell”.Hiába kezdtem bele a mondatomba,lerakott.Kezd nagyon rágni az ideg és alig alszom.Ráadásul Joseph is alig tudja elérni Sara-t.Állítólag megbeszélték a dolgot és kibékültek,de nagyon keveset beszélnek.
-De legalább beszélnek.És ti?
-Jaj N.Hajnalban indul a gépem vissza de nem tudom ,hogy elég korán érkezem-e.
-Tudja,hogy mész?
-Nem,úgy volt,hogy a hétvégét még itt töltöm.-Csendben vágta a képeket a monitoromon N.-Min jár a fejed?
-Semmin.
-Nekem te nem tudsz hazudni.Min rágódsz?
-Én nem mernék előbb oda menni.Mi van ha pont rosszkor mész?
-Ezt mégis hogy érted?
-Hát ha valaki elcsavarta a fejét és bánatában beadta a derekát…
-Mivan?Nyögd már ki mire célzol!
-Oh olyan értetlen vagy mikor nem alszol eleget.Mi van ha megcsal éppen mikor oda érsz?
-Akkor ennyi,össze pakolok és beköltözök egy szállodába,ismét.És akkor nincs elég rég a filmes szakmában,hogy tudja,nem minden igaz amit a neten lát.
-Erre pont te vagy a legjobb példa.
-Hagyd az ironizálást.Én sem úgy kezdtem,hogy elkönyveltem,hogy megcsal és nem voltam hajlandó beszélni vele.Megkérdeztem,hogy mi is történt és utána derült ki,hogy valóban megcsal.
-Akkor is,szerintem te ilyenekkel nem példálózz.
-Utálom amikor többet  nézel ki a dolgokból mint amik valójában.
-Tudom,hogy szeretsz,csak túl macsó vagy beismerni.-Nem reagáltam csak bambultam a monitort.-Inkább aludjál,mert még ezt sem értetted.Alszol most,meg majd a gépen és frissen,ÉRTELMESEN érkezel Alexhez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése